همراه با 100 ها نمونه موفق مارکتینگ

پاسخ به این سوأل کمی پیچیده است چراکه هزینهها بر مبنای عوامل مختلفی تعیین میشوند که توسط پلتفرم نشان داده نمیشوند. در راستای پاسخ به این سوأل، بهتر است از خود پرسید که چه کاربرانی در اینستاگرام هستند؟ چه دستورالعملهایی را در اینستاگرام باید دنبال کرد؟ میتوان اطلاعات مربوط به آن را از صفحه رسمی تبلیغات اینستاگرام مطالعه کرد. یکی از مهمترین مسائلی که در هنگام خرید پیانو دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است و متاسفانه کمتر مورد توجه قرار میگیرد، ابعاد پیانو دیجیتال است؛ چراکه پیانوهای بزرگ فضای بسیار زیادی از منزل شما را به خود اختصاص میدهند و موجب برهم خوردن دکوراسیون منزل شما میگردند؛ پس توصیه میکنیم قبل از اینکه برای خرید پیانو دیجیتال اقدام کنید، فضایی را که برای پیانو خود در نظر گرفتید، اندازهگیری کنید و ابعاد پیانو دیجیتال خود را متناسب با آن انتخاب کنید.

برای اینکه مخاطب به خریدار تبدیل شود باید مسیری را با عنوان سفر مشتری در قالب قیف فروش پشت سر بگذارد. با وجود اینکه در طول روز کاربران زیادی بر روی اینستاگرام فعالیت میکنند، چگونه میتوان با این برنامه یک کسب و کار را برندسازی و برجسته کرد؟ اینستاگرام محبوبیتی نظیر فیسبوک دارد و تأثیرگذاری آن بر روی کاربران غیرقابل انکار است. ممکن است که جزو آن دسته از افرادی باشند که کمپینهای تبلیغاتی زیادی راه اندازی کرده ولی هنوز از تبلیغات در اینستاگرام مطمئن نیستند چرا که از ROI حاصله اطمینان ندارند. ایران هفتمین کشوریست که بیشترین آمار کاربر فعال در اینستاگرام را دارد.

آکادمی دیجیتال مارکتینگ گرشا تلاشی برای تحقق یک رویاست؛ رویای همسوسازی دانش دیجیتال مارکتینگ ایران با دانش روز جهانی، ایجاد باور در اکوسیستم آموزشی دیجیتال مارکتینگ ایران در لزوم یادگیری دانش پایه بازاریابی، تبلیغات و برندینگ و یادگیری علمی در کنار تجربه عملی. تصور غالب افراد و حتی بسیاری از مدیران دیجیتال مارکتینگ از تبلیغات در اینستاگرام تبلیغات اسپانسری است.

ماهیت بازاریابی با ظهور اینترنت شکل گرفته و بسیاری از شرکت ها در کشور کانادا و حتی جهان به اهمیت استراتژی بازاریابی دیجیتال پی برده اند. اینستاگرام یک پلتفرم برای نمایش اتفاقات بصورت بصری با فرمتهای مختلف است و بسیاری از تبلیغ کنندگان ROI بالاتری را با استفاده از این کانال تبلیغاتی بدست آوردهاند. طبق آمار بدست آمده 32% کاربران اینستاگرام در مناطق شهری زندگی میکنند، 28% کاربران در حومهها و 18% کاربران در کشور مدنظر زندگی میکنند. وال استریت ژورنال گزارش داد که به دلیل نوسانات شدید لیر ترکیه و سقوط ارزش آن در برابر دلار آمریکا، استقبال از ارزهای دیجیتال در این کشور بسیار بالا است.

ما در این مقاله سعی داشتیم که مهم ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. چه فاکتورهایی در اینستاگرام مارکتینگ مهم است؟ در برابر کاربران با سنین بالاتر چه واکنشی باید از خود بروز داد و چگونه میتوان از همه قشری کاربر جذب کرد؟ بعنوان مثال میتوان یک بودجه روزانه را انتخاب کرد تا هزینه صرف شده در هر روز در طول عمر تبلیغ قابل کنترل و بررسی باشد. در حال حاضر اینستاگرام 800 میلیون کاربر فعال دارد که میزان رشد سریع آن از سال 2013 بسیار چشمگیر است. حال اجازه دهید کمی به جزئیات این مطلب به پردازیم.

هنگام برنامهریزی بازاریابی محتوا کمی زمان صرف کنید تا یک استراتژی سئو تنظیم کنید که مخاطب بیشتری را هدف قرار دهید. بهترین نوع بازاریابی اینستاگرامی، استفاده از هر دو روش مذکور با استفاده از یک استراتژی منظم است. سپس میتوانید بر اساس آن استراتژی خود را تدوین کنید. امروز، با توجه به نیاز های روز افزون جامعه مصرفی، توجه به سلایق گوناگون و تولید محصولات مطابق با آن دارای اهمیت بالایی است. کسب و کار اینترنتی با عنوان دیجیتال مارکتینگ، موضوع ترند روز که نمی تواند نادیده گرفته شود. یکی دیگر از روشهای کنترل هزینه تبلیغات در اینستاگرام این است که برای خود برنامه تبلیغاتی تنظیم کرد، بدین صورت که ساعات مشخصی از روز را برای اجرای تبلیغات خود تعیین کرد.

میتوان بر روی تبلیغ خود لینک قرار داد و ساعات نمایش تبلیغ و میزان هزینه پرداختی را بصورت دستی یا خودکار مدیریت کرد. افراد بعنوان یک تبلیغ کننده ممکن است تبلیغات خود را در شبکه نمایشی و جستجوی گوگل به نمایش بگذارند، حتی ممکن است از توییتر، لینکدین، فیسبوک و حتی سایر شبکههای اجتماعی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند. همانند سایر شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به افراد امکان کنترل و هدف قرار دادن جنسیت، محدوده سنی، مکان و رفتارهای مخاطبان را میدهد. استفاده از بینش این بستر به شما کمک می کند تا با اندازه گیری داده ها و اطلاعات مربوط به مخاطبان خود، جذاب ترین محتوا را ایجاد کنید.