دوره دیجیتال مارکتینگ

از این قسمت می توانید برای نشان دادن سوالات متداول مشتریان، کارهای روزمره و یا تقسیم بندی محصولات خود استفاده کنید. در هر قسمت برای آموزش بهتر مطالب مثالهایی از کسب و کارهای موفق ایرانی و ترفندهایی که آنان استفاده کردهاند ارائه میگردد. این روش بهترین روشی است که می توان از طریق آن پست های موفق و کلمات کلیدی صنف را پیدا کرد. به اینستاگرام به عنوان دست کمکی و یا روشی برای گسترش بیزینس خود نگاه کنید. با شیوع و گسترش بیماری کرونا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها تصمیم به دورکاری کارکنان خود گفتند.

در صورتی که استوریِ فوقالعادهای دارید که مردم از آن استقبال کرده اند، می توانید آن را Save کرده و در قسمت Story Highlight پروفایل خود قرار دهید. اینستاگرام معدنی طلایی از نقطه نظرات مفید مشتری های شماست بنابراین از آن استفاده کنید! نکته: از استوری های اینستاگرام برای ایجاد کلیپ های جذاب استفاده کنید که پشت صحنه کسب و کار شما را نشان دهد و به کمک آن بتوانید انسان بودن و پرسونالیتیِ پشت برند تان را به دیگران نشان دهید. تمام تلاش تیم تحلیلگر ما این است که سیگنالهای با کیفیتی را به شما ارائه بدهیم تا شما بتوانید به راحتی به ترید و معامله ارزهای دیجیتال بپردازید.

نکته: از هشتگ هایی که رقبای شما در اینستاگرام استفاده میکنند برای تحت نظر داشتن عملکرد رقبا استفاده کنید تا بتوانید همیشه یک قدم از آنها جلوتر باشید. نکته: می توانید از ابزار جستجو در برنامه Iconosquare استفاده کنید تا ببینید مردم درباره برند شما چه می گویند و چه هشتگ هایی مرتبط با برند شماست. نکته: از یک تم و یک استایل مشخص برای خود استفاده کنید که مخاطبین با دیدن آن تم و استایل بتوانند برند شما را از بین پست های دیگر تشخیص دهند. حتی ممکن است از قبل تصاویر محصول شما را پست کرده یا ویدیوی مرتبط با محصولتان را در شبکههای اجتماعی گذاشته و یا در رابطه با آن کامنت هم نوشته باشند.

اگر یک بازاریاب باهوش باشید احتمالاً مکالمات و نظرات مشتریان در رابطه با محصول و برند تان در شبکههای اجتماعی را کنترل می کنید. شما چه در پلتفرمهای شبکههای اجتماعی باشید و چه نباشید، مردم کماکان در رابطه با محصول شما در شبکه های اجتماعی صحبت می کنند. کانزوم (Konzum)، بزرگترین شرکت سوپرمارکتهای زنجیرهای در کرواسی روز دوشنبه رسما اعلام کرد که اکنون ۹ ارز دیجیتال را برای پرداخت در فروشگاه آنلاین خود میپذیرد و به مشتریان امکان آن را میدهد تا از ارزهای دیجیتال برای خرید مواد غذایی، محصولات بهداشتی و لوازم خانگی استفاده کنند. به عنوان مثال اگر شما یک رستوران دارید می توانید در استوریهای خود به مشتری های خود نشان دهید که چگونه هر روز از مواد تازه برای درست کردن غذا استفاده می کنید.

همچنین اگر می خواهید پست جدیدی بگذارید یا قصد دارید از یک تکنیک جدید بازاریابی استفاده کنید، ولی نسبت به آن مطمئن نیستید، می توانید آن را در استوری اینستاگرام تست کرده و در مدت ۲۴ ساعت ببینید عکس العمل مردم چیست . 24 آیا برای شروع دیجیتال مارکتینگ به بودجه زیادی نیاز دارید؟ برای رسیدن به این هدف، متخصصان سئو در ابتدا کلمات و عباراتی را پیدا میکنند که توسط افراد زیادی جستوجو میشود؛ سپس با استفاده از این عبارات محتوایی غنی تولید میکنند تا در هنگام سرچ رتبه بالایی بگیرند.

یک کارشناس سئو با طراح سایت و کارشناس تولید محتوا ارتباط مستقیمی خواهد داشت. همچنین ممکن است بخواهید فروش یک محصول بخصوص را افزایش دهید؛ اگر هدف شما این باشد، بهتر است که روی سئو و بهینه سازی محتوا برای بدست آوردن خریداران احتمالی روی وب سایت خود تمرکز کنید. نائب رئیس انجمن اقتصاددانان ایران با تأکید بر اینکه متولیان با شفاف سازی اداری و وضع آیین نامه های قانونمند در جهت توسعه بازار رمزارز در کشور تلاش کنند گفت: در حوزه رمز ریال سوالات و ابهامات بسیاری وجود دارد که باید به آنها پاسخ داده شود. مانند نحوه ی ایجاد فهرستی از کیوردهای مدنظر، بهینه سازی تجربه کاربری و طراحی سایتتان و اجرای یک کمپین لینک سازی.

همانطور که فناوری پیشرفت کرده است ، بسیاری از کمپین های ارسال متن نیز به مشتریان این امکان را می دهند تا لینک ثبت نام و یا خرید آنلاین را به صورت مستقیم دریافت کنند. فراموش نکنید که منظور از تعامل با مخاطبین، پست کردن ویدیو و تصاویر محصولات تان نیست، بلکه باید به طور واقعی با آن ها ارتباط برقرار کرده و از آنها بخواهید که محتوای شما را به اشتراک گذاشته، کامنت بگذارند و یا لایک کنند. اگر مردم با آن ارتباط گرفتند، می توانید با نظر سنجی مردم این تکنیک جدید خود را پیاده کنید. به اشتراک گذاری محتوای ویژوال بهترین روش برای معرفی خودتان است و روشی است که با آن می توانید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.

و از دیدگاه کسب و کار، گفتن یک داستان جالب روشی فوق العاده برای ایجاد ارتباط احساسی با مخاطبین است. استوری های اینستاگرام روشی ایده آل برای نشان دادن پشت صحنه کسب و کار است. مردم دوست دارند بدانند پشت صحنه برندی که از آن خرید میکنند چه می گذرد. اگر تبلیغ در آن سایت نتیجه بخش باشد، بر اساس میزان فروش و یا با روشهای دیگر به صاحب سایت مبلغی پرداخت میشود. ارسال ایمیلهای بهروزرسانی شده، سبب فراهم کردن ارزش برای مشتریها و کسب اعتماد و وفاداری بیشتر آنها به برند میشود. به همین جهت، میتوانند از تحلیلهای انجام شده توسط افراد با دانش کافی بهره ببرند.

شما فقط کافیست کالای خود را در سایتی معرفی کنید تا افراد از طریق گوشی همراه یا تبلت یا لپ تاپ خود به راحتی به آن دست پیدا کنند. اشتیاق و تمایل دانشجویان ، افراد جویای کار و حتی کارآفرینان و صاحبان مشاغل به سمت شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ ، گواه حرف های بالا می باشد. هدف: تبدیل روند ایجاد یک کسب و کار و معرفی بوم کسب و کار در این دوره آموزش داده می شود. برای پرسش از استاد هم میتوانید در گروه تلگرام، لایو هفتگی اینستاگرام یا وبینارهای هفتگی که مخصوص دانشجویان این دوره تشکیل میشود، شرکت کنید.

حتی اینستاگرام پلتفرم جالبی برای دسکتاپ هم ندارد. با در نظر گرفتن این مزیت اینستاگرام به پلتفرم تبدیل شده که از دیگر شبکه های اجتماعی قوی تر است. برخلاف پلتفرم های اجتماعی دیگر اینستاگرام فقط از ویدئو و تصاویر استفاده می کند و در کنار تصاویر میتوانید متن هم داشته باشید، اما استفاده ازمتن در اینستاگرام اجباری نیست. البته توصیه ما این است که یک کانال آموزشی اینستاگرام خوب را انتخاب کنید و از ابتدا آموزش هایش را دنبال کنید و قدم به قدم اجرا کنید. بنابراین بر اساس تعداد افرادی که به وب سایت شما وارد میشوند، متوجه می­شوید که در کدام کانال مارکتینگ وقت بیشتری بگذارید.