دوره دیجیتال مارکتینگ گوگل

برندسازی در دنیای دیجیتال، کاملاً وابسته به ویدئو و تصاویر است. تاثیر ویدئو و تصویر به مراتب بیشتر از متن است. با توجه به تحقیقات انجام شده، اگر از اینستاگرام برای بازاریابیِ سرویس خود استفاده کنید احتمال درگیر شدن مخاطب، در مقایسه با پست های معمولی که به صورت متن هستند، ۴۰ درصد افزایش می یابد. در این میان مرکز نوآوری بانک ایران زمین با همراه شرکت های وب می توانند تبادل اطلاعات داشته باشند که نهایتا برای هر دو مجموعه ارزش آفرین خواهد بود.

با بازاریابی محتوا ، شما تمرکز خود را به سمت ارتقای ارزش برند خود از طریق محتوای مفید و مرتبط معطوف می کنید. شرکت ها به منظور افزایش مشارکت مصرف کنندگان ، انواع مختلف محتوا را در صفحات طرفداران اینستاگرام خود منتشر می کنند (گابر و همکاران ، 2019). با انجام برخی از فعالیت های تعاملی مانند لایک ، نظر دادن و به اشتراک گذاری محتوا توسط مشتریان در این فن پیج ها ، سایر مشتریان نیز می توانند این رفتارها را مشاهده کنند. اما به هر حال در بین انواع بازاریابیها به نظر بازاریابی ارزشمندی نمیآید، مگر آنکه بهبودی در آن بدهیم برای مثال: دادههایی را از قبل گرفته باشیم، یعنی افراد به طور مشخصی هدف گذاری شده باشند و پیش فرض در مورد محصول شما و علاقه مندی به آن در آنها وجود داشته باشد.

از این رو آنها به هیچ خبری مربوط به اخبار سایر ارزهای دیجیتال را منتشر نمیکنند مگر اینکه مطالبی در مورد رقبای ارز دیجیتال بیت کوین باشد. با پیدا شدن سر و کلۀ تلفن های همراه، فرهنگ خرید مردم کاملا عوض شده است.۸۰ درصد خریداران از تلفن های همراه برای پیدا کردن کالای مورد نظر استفاده میکند. ممکن است قبلا در رابطه با تئوری های مختلف کسب و کار در اینستاگرام چیزهایی شنیده باشید، اما چگونه می توانید بدون تلف کردن وقت و سرمایه از این پلتفرم برای بیزینس خود استفاده کنید؟

امروزه، فیلم های صنعتی به علت معرفی توانمندی ها و فناوری های شرکت ها، نقش بسیار مهمی در صنعت تبلیغات و روابط عمومی ایفا می نمایند. آقای بابک نقاش در این دوره آموزشی، بازاریابی محتوا که نقش بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ دارد را آموزش میدهند. افزایش تعامل، بهبود سئو، و افزایش فروش و سود از فواید بازاریابی محتوا است. شما برای بازاریابی محتوا اول از همه چیز به یک وبلاگ عالی نیاز دارید که از همه لحاظ اصولی و صحیح اقدام کرده باشد.

این افراد می توانند مشتری بعدی شما باشند! اگر می خواهید کسب و کار موفقی داشته باشید بایستی از این موج استفاده کنید و این موج تلفن های همراه سوار شوید. گیمیفیکیشن در دیجیتال مارکتینگ کاربرد های مختلفی دارد و به کمک آن می توان به اهداف مختلفی از جمله فروش بیشتر، افزایش بازدید کننده و توقف بیشتر کاربران در سایت دست پیدا کرد. بدون شک، اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی موجود است و کاملاً مطمئن هستیم و مجدد تکرار می کنم اگر بازاریابان و کسب و کار ها آن را نادیده بگیرند سهم بزرگی از بازار را از دست خواهند داد .

یکی از مهمترین پلتفرم های شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که بیش از یک بیلیون کاربر ماهانه فعال و ۵۰۰ میلیون استوری روزانه دارد. با توجه به کسب و کار در شبکه های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام، اگر کسب و کاری از اینستاگرام برای گسترش شبکه مشتریان خود و معرفی کالاهای خود به دیگران استفاده نکند سهم بزرگی از بازار را از دست خواهد داد. این پارامتر هم برحسب درصد نشان داده می شود و چنانچه بالا باشد نشان دهنده آن است که ما به دلیل اشکالاتی که در وب سایت خود داریم در حال از دست دادن بازدیدکنندگانی هستیم که به سایت هدایت شده اند.

در پایان این دوره، شما مهارتهای اساسی برای کار در حوزه دیجیتال مارکتینگ را به دست آورده و میتوانید براساس دادهها و با استفاده از ابزارهای قدرتمند گوگل، رفتار مشتریان در فضای آنلاین را تحلیل کنید، استراتژی دیجیتال ارائه نمایید و مبتنی بر دادهها تصمیم بگیرید. اما اگر شما هرچه بیشتر از فرصتهای بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، بیشتر میتوانید پتانسیل رشد شرکت خود را تحقق بخشید. برای مثال زمانی که یک برنامه و تبلیغ ویدئویی را از طریق موبایل دانلود کنید، بخشی از آن را مانند رسیدن به تبلیغ و دانلود آن از طریق اینترنت انجام میگیرد.