دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ

باید بدانید که پیش از خرید و فروش ارزهای دیجیتال، نیازمند یک کیف پول دیجیتالی هستید و بدون آن، قادر به استفاده از هیچ کدام از ارزهای دیجیتال نخواهید بود. با محتوای حمایتشده، شما بهعنوان یک برند به شرکت یا نهاد دیگری پول میدهید تا محتوایی را ایجاد و تبلیغ کند که به معرفی برند یا خدمات شما بپردازد. استفاده کنید تا مخاطبان بیشتر با شما تعامل داشته باشند. آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که از یک شهر جدید دیدن کنید و همزمان توصیه هایی در رابطه با مکان های دیدنی و رستوران هایی که بتوانید در آنها غذا میل کنید، دریافت نمایید؟

افزودن لینک سایت روشی برای هدایت بازدیدکنندگان به صفحات خاص سایت شما و همچنین هدایت مستقیم از یک تبلیغ پرداختی است. اینستاگرام از یک برنامه به اشتراک گذاری ساده­ ی عکس به یک بستر مهم بازاریابی تبدیل شده است که برندها برای هدف قراردادن مشتری های آینده خود از آن استفاده می کنند. مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) که محلی برای برگزاری رویدادها و نمایشگاههای دولتی در دبی است، به هاب بزرگ توسعه و نظارت بر ارزهای دیجیتال، محصولات سرمایهگذاری، اپراتورها و صرافیها تبدیل خواهد شد. امروزه هیچ شرکت بزرگ و موفقی وجود ندارد که استراتژی بازاریابی ایمیلی نداشته باشد.

۳۹ درصد بازاریابان اظهار داشته اند که این روش موثرترین راه داشتن مشارکت ایمیلی بالاتر است. سئو فنی: این نوع از سئو بر روی باطن وب سایتتان و بر نحوه کدگذاری صفحات شما متمرکز است. دکمه ی فراخوان شما در موضوع باید مرتبط با مخاطبان باشد. این روزها همه در مورد توییتر اطلاعات دارند. ۳ راه برای ایجاد و راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در توییتر وجود دارد: روند تبلیغاتی، حساب تبلیغاتی و توییتر تبلیغاتی. است. راه حل آن ها استفاده از حساب تبلیغاتی توییتر و مورد هدف قرار دادن کاربران بازاریابی B2B که به مباحث بازاریابی علاقه داشتند، بود.

اگر میخواهید تم شما در بازه زمانی عید نروز به طور کلی تغییر کند، بهتر است این تغییرات را در استوری اعمال کنید، نه در پستها! برای فعالیت بصورت آنلاین شما باید یک قدم جلوتر از دیگر رقبا باشید و به مردم دسترسی یابید. اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر باشید، در تبلیغات تلفن همراه از بازاریابی متحرک استفاده نمایید.به عنوان مثال فیس بوک را در نظر بگیرید.

برای ادامه کار، متخصصان دیجیتال باید به دنبال روش های جدید سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی جهت دستیابی به مخاطبان جدید باشند. این به آن معناست که موضوعات محتواهای قرار گرفته شده باید متناسب با هدف اصلی سایت باشد. وب سایت و وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، وبینار ، پادکست ، طراحی اینفوگرافیک ، دوره آموزش آنلاین ، ویدئو ، تصاویر و عکس ، ابزارهای در دسترس برای بازاریابی محتوا هستند. به عنوان مثال ابتدا سایت طراحی می شود، سپس اقدام به محتوانویسی و سئو می شود، رفتار کاربران بررسی می شود و سپس با تحلیل رفتار کاربران اقدام به تبلیغات هدفمند و راه اندازی کمپین نمایید.

در کانتنت مارکتینگ قبل از هر چیز نیاز، سبک زندگی مخاطبان و همچنین صدا و لحن برند خود را مشخص کنید و با توجه به کلیه این موارد اقدام به تولید محتوای با کیفیت کنید. ما بهترین اخبار دنیای دیجیتال را گلچین کرده و در اختیار شما میگذاریم. یکی دیگر از فواید تقویم محتوایی، این است که به شما کمک میکند دقیقاً بدانید که در چه تاریخهایی هیچ پستی نگذاشتید. حال اگر این تجربه رضایتبخش بوده باشد و فرد دیگر با اعتماد به شخص اول از محصول استفاده کند، یعنی از طریق بازاریابی دهان به دهان یک کسب و کار مشتری جدید کسب کرده است.

تبلیغات PPC بازاریاب ها را قادر می سازد تا از طریق تبلیغات پولی در تعدادی از سیستم عامل های دیجیتال به کاربران اینترنت دسترسی پیدا کنند. Wordstream نسخه رایگان ابزار Adwords Performance Grader به شما ارائه می دهد تا ببینید تبلیغات شما چگونه عمل می کنند. مطالعه موردی (Case studies): اگر شما بتوانید مطالعه موردی در وب سایت خود قرار دهید، می­توانید محتوای موثری برای افرادی که تصمیم به خرید دارند تولید کنید. علاوه بر آن، مطالعه موردی نشان می دهد قرار دادن لینک سایت در قسمت هایی نرخ کلیک پایین تری را نسبت به زمانی دارند که در عنوان تبلیغ قرار می گیرند ولی با این حال باز هم می توانند باعث افزایش نرخ کلیک روی لینک را به وجود آورند.

نرخ CTR عبارتست از نسبت کاربرانی که روی یک لینک خاص کلیک می کنند به تعداد کل کاربرانی که صفحه، ایمیل یا تبلیغ را مشاهده نمودند. در طول سال ها، مطالعات زیادی حاکی از کاهش سطح اعتماد مشتریان نسبت به شرکت ها و برندها هستند. ایمیل هایی که از محرک های رفتاری استفاده می کنند نسبت به آنهایی که بدون توجه به این محرک ها ارسال می شوند، ۷۱ درصد نرخ باز شدن بیشتری دارند و ۱۰۲ درصد بیشتر از سایر ایمیل ها روی آنها کلیک خواهد شد. در نظر داشته باشید بدون توجه به صنعتی که در آن فعالیت دارید، پیام شما نباید سرد و خشک باشد.

انتخاب صرافی یکی از مهمترین مراحل فعالیت شما در بازار ارزهای دیجیتال است که اگر به درستی انتخاب نشود ممکن است کل دارایی خود را از دست بدهید. اگرچه ارتقاء پرداختی به عنوان یک تاکتیک بازاریابی توسط کسب و کارهای متعددی مورد استفاده قرار گرفته است ولی همه به صورت دقیق نمی دانند که این روش به چه صورت عمل می کند. در یک جمله digital marketing به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. زمانی که شما بتوانید نشان دهید داده هایی که جمع آوری کردید، به صورت امنی نگهداری می شود، پیشرفت را مشاهده خواهید نمود.