آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مبتدی ها

سه مرحله اصلی برای تدوین یک استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ نیز راهنمای قدم به قدم مراحل بازاریابی آنلاین است که با آن آشنا شدید. توجه داشته باشید که بازاریابی را باید همانند یک قیف در نظر بگیرید که شامل سه مرحله آگاهی، «ارزیابی» (Evaluation) و تبدیل باشد. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید با مشاهده الگوهای رفتاری مشتری ، تصمیم اگاهانه تری در مورد استراتژی های کسب و کارتان بگیرید. تماس های سرد تلفن مارکتینگ همچنان در حال انجام است اما بازدهی خوبی ندارد.

یعنی ممکن است شما الان از دیجیکالا درحال خرید باشید و وسط کار به هر دلیلی منصرف شوید، و به سایت زومیت بروید تا تحقیاتی را انجام دهید، اما در جایگاه اختصاصی تبلیغات زومیت، بنر همان کالایی که از خریدش منصرف شدهاید را دوباره میبینید. هنگام برنامه ریزی استراترژی های بازاریابی دیجیتال تجربه کاربر هنگام کار با وب سایت و …

با افزایش تعداد دیجیتال مارکتینگ­ها، فرصت­های شغلی بیشتری ایجاد شده است؛ به طوری که بخش گسترده­ای از آگهی های استخدامی مربوط به بازاریابی اینترنتی است. دیجیتال مارکتینگ می تواند کسب و کار شما را در ساخت تجربه رابط کاربری، شناسایی نیاز مخاطبان و ایجاد ارزش با تولید محتوای آنلاین راهنمایی کند.

چراکه در بازاریابی تلفنی سعی می شود به کسی که با کسب و کار ارتباطی ندارد به اجبار محصولی فروخته شود. بعضی از فعالیت های بازاریابی کلاسیک با استفاده از ابزارهای دیجیتال می توانند تاثیر گذاری بیشتر و بهتری داشته باشند. تلویزیون مارکتینگ یکی از روش های مرسوم بازاریابی بوده و هست. در روش های Outbound پیام بازاریابی برای تعداد زیادی از مخاطبان به نمایش در می آید اما در تاکتیک های Inbound هدف این است که مشتریان هدف مخاطب قرار گیرند و برای اجرای این روش می توان روی کلمات کلیدی پر بازدید در وبلاگ یا وبسایت سازمان سرمایه گذاری کرد.

به علت گران بودن، این نوع بازاریابی برای سازمان های کوچک و استارتاپ مقرون به صرفه نخواهد بود. همچنین کانال ورود مخاطب به سایت، نوع دستگاه و سیستم عامل ورودی مشخص خواهد بود. از کدام کانال برای بازاریابی آنلاین برای کسب و کار خود استفاده میکنید؟ بازاریابی دیجیتال این امکان را برای صاحبان کسب و کار و مشاور دیجیتال مارکتینگ سازمان به ارمغان می آورد که می توانند نتایج دقیق هر استراتژی را بلافاصله بعد از پیاده سازی مشاهده و آنالیز نمایند. انچه مشخص است آن است که نتایج بازاریابی دیجیتال نسبت به بازاریابی آنلاین بسیار سریع تر و دقیق تر قابل مشاهده و اندازه گیری است.

با شدت گرفتن تب دیجیتال مارکتینگ درکلیه کسب و کارها وظیفه خود دانستیم تا تجربه هایی که طی سه سال اختصاصا در این شاخه کسب شده ایم، با شما به اشتراک بگذاریم.در این کارگاه سه ساعته این باورغلط که دیجیتال مارکتینگ همان سوشیال مارکتینگ است برای شما اصلاح میگردد و به شما خواهیم گفت چگونه در شبکه های اجتماعی حضوری موثر داشته باشید، یاد میگیرید چطور برای کسب و کار خود استراتژی دیجیتال مارکتینگ تدوین کنید و از همه مهمتر برای طراحی یک کمپین موثر و خلاقانه آماده می شوید و تحلیل و بازنگری کمپین را آموزش میبینید .هم چنین انواع محتوا رو شناخته و یادمیگیرید برای هرشبکه ای چه تیپ محتوایی تولید کنید .